יום שבת, 26 במרץ 2011

Sweet Danish- and not the pastry

eurika!!!!!!!!!
זה היה אהבה ממבט ראשון, תמונה אחת ולא הייתי צריכה לראות יותר דבר. עברתי על הרשימה של האתר the selby לפחות 20 פעמים, סרקתי כמעט כל אתר רלוונטי באינטרנט אשר מציג לראווה בתים שאתה יכול רק לחלום שיום אתד ביתך יראה כך ולבסוף מצאתי אותה. לא היה פשוט- כבר כמעט אסרו את כניסתי לאתר the selby מרוב שנכנסתי אליו בשבוע האחרון אבל, אפשר בהחלט להרגע.
עכשיו אוכל לספר לכם מי זאת. שמה בישראל הוא Laura Terp Hansen. הנסן, בת 34, היא מעצבת גראפית דנית אשר מתגוררת בקופנהגן. היא עיצבה עבור מגזינים רבים והידועים מביניהם: Nylon, Sirene, Eurowoman.
לפני מספר שנים הנסן ייסדה מגזין בשם Stella (אירוני משהו?! הבלוג הוא על אובססיה למגזינים ולכלבה האהובה שלי קוראים סטלה). סטלה הוא מגזין דו שנתי, מגניב לגמרי דרך אגב, שאותו תוכלו לראות כאן. האג'נדה של המגזין הוא במשפט אחד "Personality before Glamour". זהו מגזין לנשים אינטיליגנטיות שמחפשות קצת יותר מאשר דוגמניות ותיקים של לואי ויטון ומשדר קוליות ואלגנטיות ללא פשרות.


זאת לארה:
ידעתי שזה אהבה ממבט ראשון מפני שכשאר נשאלה בראיון מהם הדברים שהיא לא יכולה בלעדיהם היא השיבה: צבעים, פרחים ואהבה...awwwwwww. מתוקה אמיתית!!

וזה ביתה:
היא טוענת שהיא אספנית כפייתית של מגזינים, האהובים עליה- The Gentlewoman, Mark magazine, Lula, Love כולם דרך אגב, מונחים ממש כאן על מיטתה. (שימו לב לטפט של הפלמינגו...מדהים!!!)




המאכל האהוב עליה הוא גלידה


בדיוק כפי שהיא אוספת מגזינים כך היא גם בתחום התקליטים- היא מודה שהיא שופטת לפי העטיפה וקונה תקליט רק אם העטיפה יפה בעיניה.








אז מה אתם אומרים?

תגובה 1:

  1. איזה סטייל!!
    זה אירופה! החיבור שבין המוצא הדני שלה לעיצוב מרשים עושה את זה לחלוטין. אני תמיד אוהב להציץ בעיצובים של מוצרי מזון מגרמניה, שוודיה ובקיצור ארצות סקנדינביה (ממש בית ספר לדוגמנות)בגלל שמיד שמים לב להבדל ככה שזה מוכיח את הקשר הבלתי אמצעי בין תרבות לעיצוב בין אם הוא גרפי הוא ביגוד או דיור וחזות ציבורית

    השבמחק