יום שבת, 16 באפריל 2011

אנה בננה...

אז כן...שוב החלפתי לקוחה , אבל הפעם היא כאן בכדי להישאר. קבלו אותה!
ANNA DELLO RUSSO
האישה והאגדה...
העורכת הראשית והיועצת הקריאטיבית של ווג היפני, רוסו עובדת בעולם המגזינים כבר מעל 18 שנים. היא מתגוררת במילאנו, איטליה ובעלת 2 דירות מפוארות בעיר. למה 2 דירות אתם שואלים? ובכן, אענה לכם...האחת לצורך מחייה והשנייה לצורך איחסון בגדיה הרבים, כמובן! דלו דוסו היא אספנית של קוטור ואופנה בכלל. היא אינה לובשת את אותו הבגד פעמיים ונוהגת ללבוש בגדים אשר ירדו ממסלולי שבוע האופנה רק כמה ימים קודם לכן. כמו כן, היא מקפידה ללבוש את הבגד באותה הצורה שבה הוא התהלך על המסלול, כולל האקססוריז.
הרבה דברים נאמרו על דלו רוסו אך, האיש שכינה אותה בצורה המדוייקת ביותר הוא הלמוט ניוטון, צלם האופנה הידוע לשמצה, אשר כינה אותה "Fashion Maniac".
לדלו רוסו מעל 4,000 זוגות נעליים!!!
היא זכתה לפירסומה הרב בעיקר בשל הופעתה החוזרת ונישנית בבלוגים של אופנת רחוב, כאשר ה-Sartorialistו-Jack&Jill הם הבלוגים בהם היא מצולמת לרוב.
קבלו סרטון קצר בו דלו רוסו חושפת את ה"חליפות" אותן תלבש לשבוע האופנה בפריז. היא מתארחת במלון הריטץ בפריז, וכך נראה חדרה...לא להאמין...



טומי טון, הצלם אשר עומד מאחורי הבלוג ג'ק אנד ג'יל הוא מעריץ מושבע של דלו רוסו ומצלם אותה בכל הזדמנות. לא מזמן קיבל טומי טון הצעה מפתה- לצלם את דלו רוסו בביתה שבמילאנו. אז מי יותר מוחצן? דלו רוסו, או ביתה שלה?!
















ועוד סרטון אחד קצר לסיום. הערוץ "Fashion Television" בילה יום שלם עם הפאשיוניסטה מאחורי הקלעים של תצוגות שבוע האופנה של מילאנו. תהנו!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה